Kontakt
0
 

KOGA Colmaro Extreme Suspension

KOGA Colmaro Extreme wybierz przygodę, komfort i pełną kontrolą na drogach żwirowych. Rower posiada lekką, mocną i sportową super gładko spawana aluminiowa ramę z wieloma punktami mocowania ułatwiającymi mocowanie akcesoriów takich jak: błotniki, bagażnik przedni i tylny, koszyki na bidon czy sakwy. Grupa osprzętu Shimano GRX 2x11 zapewnia super szybką i perfekcyjną zmianę przełożeń. Specjalny zestaw kół DT Swiss zaprojektowanych  do jazdy terenowej, koła 27,5" i osie przelotowe dla optymalnej kontroli. Również na wyboistych leśnych ścieżkach nie ma problemu z wygodą i komfortem dzięki profilowanej kierownica i szerokim oponom.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.

/files/ikony/koga/koga-rama-bez-spoin-smooth-polerowane-alu.png
Rama KOGA Super Smooth Welded. Najwyżej jakości aluminiowa rama z super gładkimi spoinami. Tam, gdzie to możliwe, spawy ramy KOGA są idealnie gładkie oraz ręcznie polerowane, dzięki czemu powstaje całkowicie gładka powierzchnia. Jest to nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także zmniejsza ryzyko korozji wokół spoin tj. miejsc, które są na to bardzo wrażliwe. Rama składa się z potrójnie cieniowanego hydroformowanego aluminium. Główka ramy jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru.
Napęd Shimano GRX 2x11. Dwurzędowy napęd zaprojektowany od podstaw dla rowerów gravel przeznaczonych do jazdy po żwirze. Dzięki ergonomicznym parametrom jazdy po szutrze, zoptymalizowanym opcjom biegów, większej niezawodności oraz cichemu i stabilnemu układowi napędowemu wyróżnia się na tle konkurencyjnych części składowych. To nie jest przebudowany zestaw elementów dla rowerów szosowych. Osprzęt ten od początku został zaprojektowany tak, aby ułatwić rowerzystom poznawanie świata. Przerzutka wyposażona w system Shimano Sahdow RD+ z myślą o bardziej agresywnej jeździe, konstrukcja przerzutki ma bardzo niski profil. Redukuje ona również obijanie się łańcucha, sprawia, że łańcuch lepiej utrzymuje się na swoim miejscu, i minimalizuje ryzyko zahaczania o przeszkody.
piasta alfine shimano 8
koga-worldtraveller-shimano-slx
Hydrauliczne hamulce tarczowe i sztywne osie przelotowe. System hamulcowy to hydrauliczny Shimano MT201. Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm i 180mm. Zarówno przedni jak i tylna oś to osie przelotowe zapewniające większość sztywność i stabilność. Oś przelotowa odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną i większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś rowerowa.
Koła DT SWISS G-1800 SPLINE® koła systemowe zaprojektowane specjalnie na szuter i żwir do rowerów gravelowych. Solidna aluminiowa obręcz jest lekka, sztywna i zachwyca wyjątkową wytrzymałością podczas pierwszych przygód na szutrowych drogach świata. Wewnętrzna szerokość obręczy wynosząca 24 mm dodatkowo zapewnia dużą objętość opony, co przenosi komfort na wymagających drogach szutrowych na nowy poziom. Zoptymalizowana do użytku z mocnymi hamulcami tarczowymi, obręcz obraca się wokół sprawdzonej piasty przedniej DT 370, która gwarantuje płynną jazdę w dowolnym miejscu dzięki wytrzymałym łożyskom. Aerodynamiczne szprychy DT Swiss aero comp® z prostymi łopatkami zapewniają całemu systemowi kół idealną równowagę między komfortem a sztywnością. Maksymalna bezpieczna waga użytkowa to 130kg (rowerzysta, rower, sprzęt i bagaż). DT Swiss G 1800 SPLINE® 25 oferuje również doskonałą kompatybilność z tubeless. Waga ok. 835 g
hamulec-tarczowy-koga
Opony WTB Venture w rozmiarze 27,5" 47-622 (650b x 47C). Najnowszy model opony zaprojektowany do jazdy przełajowej, posiada niską wagę jedyne 555 gram i doskonałe walory trakcyjne dzięki zastosowaniu bieżnika typu semi-slick. Zredukowany w górnej części stycznej opony bieżnik pozwala na osiągalnie większych prędkości, a wyraźnie zaznaczony bieżnik po bokach pozwala na stabilną jazdę w zakrętach. Mieszanka gumy Dual DNA Rubber Compound zapewnia maksymalną żywotność opony przy jednoczesnym wysokim współczynniku przyczepności. Opona wyposażona jest w lekką aramidową linkę tj. skręcane włókna kevlaru dla zapewnienia niskiej wagi i jak najlepszego dopasowania opony do obręczy.  W oponach zastosowano jedne z ekstremalnie lekkie dętki z zaworem Presta Schwalbe ExtraLight o wadze 65 gram! Maksymalna szerokość opony, którą możemy zamontować to, aż 40mm.


KOGA SET BOX

Do każdego roweru dołączony jest elegancki, aluminiowy pojemnik KOGA wyposażony w łyżki Schwalbe do ściągania opon, wielofunkcyjny klucz inbus/torx oraz mosiężny adapter z wentyla SV presta na DV rowerowy.
SKÓRZANE ETUI Z CERTYFIKATEM

W zestawie stylowe skórzane etui, w którym znajduje się Certyfikat KOGA Master Service Mechanic, skórzany brelok KOGA do kluczy oraz karta z indywidualnym numerem do rejestracji swojego roweru na KOGA.COM

KOGA handmade in Netherlands since 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja KOGA Colmaro Extreme Suspension

Łańcuch: KMC X12 (Gold)
Ilość przerzutek: 2 x 12
Rozmiar opony: 28 x 2.0 (50-622)
Typ przerzutki: Zewnętrzna (tradycyjna)
Typ hamulców: Tarczowe
Pozycja: Sportowa
Kolor: Turtle Green
Geometria :
Koło tylne: KOGA FULL CARBON 38mm Disc 12x142 Thru Axle
Koło przednie: KOGA FULL CARBON 38mm Disc 12x100 Thru Axle
Kaseta / Zębatka: Shimano CS-R8101 ULTEGRA 12-speed 11-34T
Pedały: BRAK W ZESTAWIE
Korba: Shimano GRX RX820 48-31T
Rodzaj przerzutek: Shimano GRX RX825 12-speed
Rama:
Sztyca podsiodełkowa: JD SP37.1 27.2mm
Amortyzator: Suntour GVX32 40mm
Kierownica: KOGA JD RA120A Gravel
Suport: Shimano Ultegra SM-BBR60
Chwyty: Owijka Fizik Terra Bondcush Tacky
Siodełko: Selle SanMarco Shortfit Magnesium
Opony: SCHWALBE G-ONE BITE
Widelec: Amortyzowany
Waga: 11.7 kg
Wspornik kierownicy: Aluminiowy KOGA Carnero Oversized Ahead
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano GRX ST-RX825 Di2 RT-CL800 S 160mm
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano GRX ST-RX825 Di2 RT-CL800 S 160mm
Rozmiar kół: 28"

KOGA Colmaro Extreme Suspension opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?