Kontakt
0
 

KOGA Kimera PREMIUM

KOGA KIMERA PREMIUM szosowy rower na legendarnej już carbonowej ramie Kimera Premium i pełnym osprzętem Shimano Ultegra Di2. Karbonowa rama roweru wyróżnia się niską wagą, prawidłową sztywnością i dobrym stosunkiem jakości do ceny. Grupa Shimano Ultrega gwarantuje doskonałą zmianę przełożeń i skuteczność hamowania. Elektroniczna zmiana przełożeń z grupą Ultegra 2x12 Di2 - super szybka i precyzyjna. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra zapewniają większą siłę hamowania w każdych okolicznościach, wyposażone w technologię Shimano Ice Technology zapobiegającej przegrzaniu tarcz hamulcowych. Koła to lekki zestaw DT Swiss, na osiach przelotowych, zapewniających dodatkową sztywność, z szybkimi oponami Schwalbe o szerokości 28mm. Wyposażony w unikalne, karbonowe siodełko Selle San Marco Aspide Open-Fit Carbon FX.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

koga-kimera-rama-karbonowa-szosa
Rama karbonowa 3K FEM. Lekka rama karbonowa zoptymalizowana pod kątem FEM, zbudowana z włókna węglowego High Modulus. Wyposażona w stożkową główkę sterową ze zintegrowanym sterem 11/8”/1¼”, linki prowadzone wewnętrznie, sztywny wkład suportu Press Fit, haki z włókna węglowego dla osi przelotowej 12 mm  i wymienny hak tylnej przerzutki. FEM czyli technologia pozwalająca na analizowanie strukturalnej budowy ramy dzięki czemu producenci są w stanie osiągnąć najlepsze wyniki sztywności, lekkości i trwałości. Stożkowa, zwężana główka ramy. Dolne łożysko sterów ma większą średnicę niż górne. Większa średnica umożliwia sztywniejszą konstrukcję bez zwiększania masy, co zapewnia bardziej stabilne prowadzenie.
Wciskany suport PRESS FIT BB. Świetnie dopasowana oś suportu do ramy, łożyska suportu są wciśnięte w ramę, zamiast wkręcane jak w przypadku standardowych suportów. Zastosowanie suportu wciskanego Press Fit BB oprócz zmniejszenia masy, skutkuje to również bardziej sztywną ramą, ponieważ dolna rura ramy posiada większą średnicę i łączy się bezpośrednio z suportem. Zastosowany suport to Shimano Ultegra Press Fit.
koga-kimera-rama-karbonowa-szosa-pressfit
koga-kimera-rama-karbonowa-hamulce-tarczowe
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra Di2 R8170 o niskoprofilowej konstrukcji z mocowaniem typu Flat Mount pozwala zachować większą kontrolę nad rowerem szosowym w każdych warunkach bez poświęcania jego właściwości aerodynamicznych. Tarcze hamulcowe SHIMANO ULTEGRA SM-MT800 140mm mają konstrukcję ICE TECHNOLOGIES FREEZA zapewniającą doskonałą skuteczność i niezawodność hamulców w każdych warunkach. Lepsze odprowadzanie ciepła w tarczach SM-MT800 redukuje zjawisko zanikania siły hamowania podczas długich zjazdów oraz zmniejsza hałas generowany w trakcie pracy układu. System mocowania CENTER LOCK firmy SHIMANO ze specjalną konstrukcją wielowypustu i pierścienia blokującego umożliwia sprawny montaż i demontaż tarcz.
Koła DT Swiss P-1800, których aluminiowa felga na tym kole stanowi podstawę niezwykłego stosunku sztywności do masy. Wyposażony w sprawdzony bębenek z trzema zapadkami i unikalne szprychy aerodynamiczne DT Swiss, ma wszystkie elementy niezbędne do stworzenia trwałego i niezawodnego koła. Wyposażone w technologię bezdętkową oraz technologię PRO LOCK proces, w którym do gwintu nypla wstrzykiwany jest dwuskładnikowy, klejący płyn, co pozwala na niezwykle trwałe konstrukcje kół. Poprzez nakręcenie nypla na szprychę aktywuje się klej i zaczyna twardnieć. Po całkowitym stwardnieniu kleju możliwe jest ponowne centrowanie koła. Wyposażone w sztywne osie 12x100 i 12x142.
koga-kimera-rama-karbonowa-dt-swiss-p-1800


KOGA SET BOX

Do każdego roweru dołączony jest elegancki, aluminiowy pojemnik KOGA wyposażony w łyżki Schwalbe do ściągania opon, wielofunkcyjny klucz inbus/torx oraz mosiężny adapter z wentyla SV presta na DV rowerowy.
SKÓRZANE ETUI Z CERTYFIKATEM

W zestawie stylowe skórzane etui, w którym znajduje się Certyfikat KOGA Master Service Mechanic, skórzany brelok KOGA do kluczy oraz karta z indywidualnym numerem do rejestracji swojego roweru na KOGA.COM

KOGA handmade in Netherlands since 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

Dożywotnia gwarancja na ramę
10 lat na lakier ramy, sztywne widelce i dostępność części
3 lata na widelce amortyzowane
2 lata pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja KOGA Kimera PREMIUM

Chwyty: Owijak XLC race tape
Geometria :
Koło tylne: DT Swiss P-1800 12x142 Thru Axle
Koło przednie: DT Swiss P-1800 12x100 Thru Axle
Korba: Shimano Ultegra R8000 52-36T 11-speed
Rodzaj przerzutek: Shimano Ultegra Di2 R8150 2x12-speed
Łańcuch: Shimano CN-M8100
Sztyca podsiodełkowa: KOGA full carbon 27.2 mm
Dętki: Super lekkie Schwalbe ExtraLight
Kierownica: XLC Race
Suport: Shimano Ultegra Press Fit
Odcień koloru: White Metallic / Chrome Red High gloss
Siodełko: Selle SanMarco Aspide Open-Fit Carbon FX
Opony: Continental GP5000 TL
Widelec: KOGA Full Carbon - wykonany z karbonu
Waga: 7.8 kg
Wspornik kierownicy: XLC All ride
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano Ultegra Di2 R8170 / MT-800 140mm
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano Ultegra Di2 R8170 / MT-800 140mm
Rozmiar kół:
Rama: KOGA Carbon 3K High Modulus FEM

KOGA Kimera PREMIUM opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?