Kontakt
0
 

Rower gravel KOGA Colmaro Allroad 25'

Gravelowy rower szosowo-terenowy KOGA Colmaro Allroad 25' to wszechstronny model stworzony z myślą o długich wyprawach w nieznane. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji zaprojektowano ramę z karbonowym widelcem, które gwarantują wyjątkowy komfort i precyzję jazdy. Niezawodny napęd SRAM Apex XPLR 1x12 zapewnia idealne połączenie wydajności, trwałości i wygody. Solidna konstrukcja oraz szerokie opony sprawiają, że Colmaro Allroad jest gotowy na każdą przygodę w terenie. Rower oferuje przestrzeń na opony o szerokości do 50 mm, liczne mocowania bagażowe idealne do bikepackingu, a także wytrzymałe koła Mavic Allroad Gravel. Dodatkowo opony Continental Terra Trail gwarantują doskonałą przyczepność na luźnym podłożu.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

rama-koga-bez-spoin.png
Rama bez spoin KOGA SMOOTH WELDING. Supergładko spawana, zaprojektowana przy użyciu AI, potrójnie cieniowana aluminiowa rama.. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. Brak spawów wygląda bardzo atrakcyjnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin. Główka rama jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wyposażona w: 3 punkty montażowe na górnej rurze, 3 punkty na dolnej stronie górnej rury, 2 punkty na górnej stronie dolnej rury, 2 punkty na rurze podsiodłowej, mocowania bagażnika po obu stronach haków tylnego koła, mocowania bagażnika po obu stronach tylnego trójkąta, karbonowy widelec z 3 punktami montażowymi po każdej stronie.
SRAM Apex XPLR AXS Bezprzewodowy napęd z precyzyjną i intuicyjną zmianą przerzutek jednym dotknięciem. Jednobiegowy napęd szutrowy z 12 przerzutkami, który dzięki progresywnej gradacji zębatek oferuje ogromny zakres na dłuższe wycieczki, a nawet strome podjazdy w terenie. Zmieniaj biegi szybciej, lżej i bardziej niezawodnie niż kiedykolwiek wcześniej – bez przedniej przerzutki i bez zrzucania łańcucha.
piasta alfine shimano 8
koga-worldtraveller-shimano-slx
Opony Continental Terra Trail 40mm powstała specjalnie z myślą o zapewnieniu najwyższego poziomu komfortu i przyczepności oraz zachowaniu przy tym możliwie jak najmniejszych oporów toczenia w rowerach gravelowych. Gęsto rozmieszczony bieżnik na środku zapewnia utrzymanie prędkości a po bokach opony gwarantuje doskonałą przyczepność nawet podczas pokonywaniu szybkich szutrowych zakrętów. Dzięki przystosowaniu opony do instalacji systemu tubeless (bezdętkowego) zyskano wiele korzyści takich jak możliwość obniżenia ciśnienia w naprawdę trudnych warunkach, lepsze układanie się opony do powierzchni, mniejsza awaryjność niż w przypadku klasycznych dętek, obniżenie wagi zestawu.
Koła Mavic Allroad Disc zaprojektowane specjalnie do rowerów gravelowych. Solidne aluminiowe felgi S6000 o szerokości wewnętrznej 22mm co pozwala na zastosowanie opon o większej szerokości. Wyposażone w technologię UST-Road Tubeless zapewniającą oponie zwiększoną odporność na przebicia, wysoki komfort jazdy i niskie opory toczenia w czasie jazdy po żwirze. Piasty wyposażone w najwyższej klasy samoregulujące i w pełni uszczelnione łożyska maszynowe QRM Auto. Waga kompletu kół to jedyne 1890 gram (870 g koło przednie i 1020 gram koło tylne). Koła wyprodukowane w kategorii 2 ASTM przeznaczone do użytku na drogach asfaltowych oraz szutrowych i do upadku z wysokości do 15 cm. 24 szprychy w kole o zaplocie na dwa krzyże.
hamulec-tarczowy-koga
Wspornik kierownicy ze zintegrowanym okablowaniem KOGA Viper. Wszystkie pancerze przebiegają przez rury ramy, dzięki czemu są lepiej chronione przed wpływami atmosferycznymi. Dodatkowo rower jest łatwiejszy do utrzymania w czystości i wygląda dużo bardziej elegancko i ładnie. Długość wspornika 110mm.


KOGA SET BOX

Do każdego roweru dołączony jest elegancki, aluminiowy pojemnik KOGA wyposażony w łyżki Schwalbe do ściągania opon, wielofunkcyjny klucz inbus/torx oraz mosiężny adapter z wentyla SV presta na DV rowerowy.
SKÓRZANE ETUI Z CERTYFIKATEM

W zestawie stylowe skórzane etui, w którym znajduje się Certyfikat KOGA Master Service Mechanic, skórzany brelok KOGA do kluczy oraz karta z indywidualnym numerem do rejestracji swojego roweru na KOGA.COM

KOGA handmade in Netherlands since 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Rower gravel KOGA Colmaro Allroad 25'

Łańcuch: SRAM APEX
Materiał ramy: Aluminium
Ilość przerzutek: 1 x 12
Rozmiar opony: 700cx45 (45-622)
Typ przerzutki: Zewnętrzna (tradycyjna)
Typ hamulców: Tarczowe
Pozycja: Sportowa
Geometria :
Koło tylne: Mavic Allroad Disc z piastą Thru Axle 12x142
Koło przednie: Mavic Allroad Disc z piastą Thru Axle 12x100
Kaseta / Zębatka: SRAM PG-1231 12 speed - 11-44T
Pedały: BRAK W ZESTAWIE
Korba: SRAM APEX 44T
Przerzutki: SRAM APEX XPLR 12-speed
Rama:
Sztyca podsiodełkowa: KOGA ROQA 31,8mm
Dętki: Super lekkie Schwalbe ExtraLight
Kierownica: KOGA Endurance Gravel Ergo
Suport: SRAM DUB Road Press Fit
Chwyty: Owijka Fizik Terra Bondcush Tacky
Siodełko: Selle SanMarco Shortfit Magnesium
Opony: Continental Terra Trail
Widelec: KOGA Full Carbon - wykonany z karbonu
Waga: 10,3kg
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny SRAM APEX D1 Centerline 160mm
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny SRAM APEX D1 Centerline 160mm
Rozmiar kół: 28"

Rower gravel KOGA Colmaro Allroad 25' opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?